ΝΙΚΟΣ ΣΙΟΥΤΑΣ π. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 4ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ


TO 4o HTAN KAI EINAI TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ !!!!!

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

YΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΑΣ;

γράφει 
ο Nίκος Σιούτας -  Dr Ψυχολογίας



Τα 6 βασικά σημεία:

      Nαι ήταν λάθος μου (μη διστάσετε να το πείτε μπροστά στο παιδί σας)

Τα 5 βασικά σημεία:

      Μπράβο σου!!!!! Τα κατάφερες …(δώστε τον έπαινο, όταν πρέπει)

Τα 4 βασικά σημεία:

      Ποια η γνώμη σου; Tι πιστεύεις ; (αφήστε το να εκφραστεί)

Τα 3 βασικά σημεία:

      Σε παρακαλώ πολύ μπορείς…έχεις τη διάθεση …( με την ευγένεια
                                                         μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα)
Τα 2 βασικά σημεία:
                                                                                               
Σε ευχαριστώ πολύ….( πείτε το με την ψυχή σας, δείξτε το στο παιδί σας με το

συναίσθημά σας )

Το πιο σημαντικό σημείο:
 
       Εμείς….                    (πόσο πιο ουσιαστικό είναι στην επικοινωνία μας, όταν

                                                                                            το χρησιμοποιούμε)
Το πιο ασήμαντο σημείο:

       Εγώ……                ( σκεφθείτε πόσο άσχημα νιώσατε, όταν ο συνομιλητής σας

                                  σε κάθε πρότασή του χρησιμοποιούσε το εγώ…εγώ …εγώ...)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου