ΝΙΚΟΣ ΣΙΟΥΤΑΣ π. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 4ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ


TO 4o HTAN KAI EINAI TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ !!!!!

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΜΕ ΧΑΡΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΘΑ ΣΕ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!!!!

Καλησπέρα σας, 

Σας γράφω γιατί μόλις διάβασα για το σχολείο σας και τον διευθυντή, κ. Νικόλα Σιούτα, στο διαδίκτυο και η αλήθεια είναι ότι χάρηκα πολύ με τις δραστηριότητες που κάνετε! Συγχαρητήρια και να συνεχίσετε κάθε προσπάθεια! Τέτοια σχολεία χρειαζόμαστε παντού και ειδικά στην Ελλάδα!
Εγώ έχω διδακτορικό στην ηλιακή φυσική (πτύχιο πήρα από το Φυσικό της Αθήνας με ειδίκευση στην αστροφυσική) και τώρα ζώ στην Αγγλία με τον σύζυγό μου. Είμαι βοηθός λέκτορα στo UCLan πάνω σε μαθήματα ηλιακής φυσικής. Αν ποτέ θελήσετε να διδάξετε τα παιδιά σχετικά με τον ήλιο θα χαρώ και θα ήθελα πάρα πολύ να βοήθησω. Αυτός είναι και ο λόγος που σας γράφω, σε περίπτωση που ποτέ θελήσετε να ασχοληθείτε και με τον Ήλιο, να ξέρετε ότι έχετε την βοήθειά μου.
Έρχομαι αρκετά συχνά στην Αθήνα και την επόμενη φορά που θα κατέβω θα ήθελα πάρα πολύ να επισκεφτώ το σχολείο σας ή αν είμαι τυχερή και κάποια εκδήλωση συμβαίνει τότε, να έρθω να την παρακολουθήσω.

Καλή Συνέχεια σε κάθε προσπάθειά σας! Είμαι τόσο χαρούμενη που σήμερα έμαθα ότι υπάρχει αυτό το σχολείο! Πολλά πολλά συγχαρητήρια!


Με εκτίμηση,

Αιμιλία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου