Δάσκαλε,
θα μπορούσα να γράψω τόσα πολλά και τόσο όμορφα και στολισμένα, πίστεψέ με
γράφω πολύ καλά. Δεν θα το πράξω, καθώς χιλιάδες άλλοι ήδη θα σου έχουν
απονείμει τα εύσημα, γραπτώς και προφορικώς.
Ένα έχω μόνο να πω από βάθη καρδίας, τούτο, σε σένα, τον Δ ά σ κ α λ ο, με το Δ κεφαλαίο και με όλη και
τη πραγματική έννοια της λέξεως αυτής, που, δυστυχέστατα, σχεδόν σε κανέναν δεν
αξίζει πια αυτός ο τίτλος, όπως οι αρχαίοι πρόγονοί μας τον είχαν ορίσει και
αποδώσει.
Με έκανες στα 44 χρόνια μου να κλαίω από συγκίνηση αφού είδα με τα μάτια
μου ότι υπάρχουν ακόμα Δασκαλοι, Ανθρωποι, Αξίες, & Ηθος. Είναι περιττά τελείως τα εύσημα τα
δικά μου ή όποιων άλλων. Την ευτυχία που νοιώθεις ήδη και θα πάρεις μαζί σου
όταν κλείσεις τα μάτια σου Δάσκαλε γνωρίζοντας πόσα παιδιά έκανες ευτυχισμένα,
πόσα παιδικά χαμόγελα υπήρξαν και θα υπάρξουν εξαιτίας των δικών σου λόγων,
έργων & διδαχών ...
...ΔΕΝ ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΤΑΙ
με τίποτα.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΣΥ.
Με απεριόριστη εκτίμηση
Δημήτριος Φιλιππίδης
………………………….
Καλημέρα κ, Σιούτα,
Ονομάζομαι Σπύρος και αφορμή αυτού του email είναι το
άρθρο που μόλις διάβασα από Τα Νέα:
Στην συνέχεια βρήκα την ιστοσελίδα και το blog του
σχολείου σας, τα οποία έχουν πάρα πολύ ενδιαφέροντα θέματα.
Θα ήθελα να σας συγχαρώ και να σας ευχαριστήσω, εσάς
και τους υπόλοιπους δασκάλους του σχολείου σας, για αυτό που προσφέρετε στα
παιδιά.
Είμαι 32 χρονών και τα τελευταία 4 χρόνια ζω και
εργάζομαι στην Δανία, αλλά έχω μεγαλώσει και σπουδάσει Φυσική στην Αθήνα. Δεν
μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει μια τόσο καλή πρωτοβουλία στην Ελλάδα και κυρίως
σε Ελληνικό σχολείο. Το λέω αυτό διότι οι νοοτροπίες δασκάλων και καθηγητών
κατά την διάρκεια των σχολικών μου χρόνων και σπουδών μου στο Καποδιστριακό δεν
διέφεραν σε τίποτα από την κατάσταση που σίγουρα γνωρίζετε και κυριαρχεί στην
Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες.
Πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό το ότι δίνετε
ευκαιρίες στα παιδιά να ασχοληθούν και να δουν σε πράξη τις βιολογικές
καλλιέργειες, την σεισμολογία, την αστρονομία και οτιδήποτε άλλο έχετε
καταφέρει με τα πολύ λίγα χρήματα που έχετε στην διάθεσή σας. Ελπίζω αυτό το
μήνυμα να περάσει σύντομα και σε άλλα σχολεία, αλλά και στην νοοτροπία των
υπόλοιπων Ελλήνων που πιστεύουν ότι για όλα χρειάζονται χρήματα.
Πραγματικά θα ήθελα πάρα πολύ να επισκεφθώ το
σχολείο σας όταν ξανά έρθω στην Ελλάδα και να με ξεναγήσετε στον χώρο εκμάθησης
που έχετε δημιουργήσει!
Σας συγχαίρω και πάλι και σας εύχομαι καλή συνέχεια
στο σπουδαίο σας έργο.
Με εκτίμηση,
Σπύρος
…………….
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΠΕΝΕΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΡΩ
ΣΑΝ ΓΟΝΕΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ 1 ΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΕΛΛΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ Η
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
ΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
………………………………….
Κύριε
Σιούτα καλησπέρα
Επισκέφθηκα
κατά τύχη την ιστοσελίδα σας του σχολείου σας
Θερμά
συγχαρητήρια σε εσάς και στους υπόλοιπους δασκάλους του σχολείου για το
παραγωγικό σας έργο.
Κάτοικος
Νέας Σμύρνης
Φιλικά
Γιάννης
…………………………………………………………………………..
Κύριε Σιούτα καλησπέρα σας.
Θέλω να σας συγχαρώ για το έργο σας και την
αξιοθαύμαστη προσπάθειά σας να δημιουργήσετε ένα σχολείο πιο ελκυστικό που οι μαθητές
θα αγαπούν και οι γονείς θα εμπιστεύονται. Κάνετε κάτι ιδιαίτερα σπάνιο για τα
ελληνικά δεδομένα.
Θα ήταν μεγάλη τιμή για εμένα να κάνουμε μια
τηλεφωνική συνέντευξη για τις πρωτοποριακές δράσεις που υλοποιούνται στο
σχολείο σας καθώς και για την ανταπόκριση μαθητών και γονέων σε αυτές. Η
προσπάθειά σας αξίζει να διαδοθεί διότι μπορεί να εμπνεύσει και να αποτελέσει
παράδειγμα και για άλλους εκπαιδευτικούς.
Είμαι δημοσιογράφος στην ηλεκτρονική έκδοση της
εφημερίδας metro (πρόκειται για το free press που κυκλοφορεί στους σταθμούς του
μετρό).
Αναμένω την απάντησή σας.
Πολλές ευχές,
Κέλλυ
………………………………………….
Αξιότιμοι Κύριοι,
Τυχαία ένας φίλος και συνάδελφος, μου έδειξε το
σχολειό σας.
Πιστεύω, ένα απλό ΜΠΡΑΒΟ για τις προσπάθειές
σας, ότι δεν αρκεί.
Με την παρουσία σας, στον χώρο της πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης, γίνεστε
φωτεινό παράδειγμα προς μίμηση.
φωτεινό παράδειγμα προς μίμηση.
Έχοντας θητεία επί πολλά έτη στο χώρο των συλλόγων
γονέων του
Δήμου Νέας Ιωνίας όπου μένω με την οικογένειά μου και πιστεύοντας ότι
η παιδεία δεν είναι μόνο το "ωρολόγιο πρόγραμμα", είχα προωθήσει
κι εγώ τις ίδιες δράσεις, όμως με σαφώς μικρότερα αποτελέσματα,
λόγω υπερβολικά μεγάλης "αδράνειας του συστήματος" (και πολλών άλλων).
Ξέροντας λοιπόν, "εκ των έσω" τα προβλήματα και τις αντιξοότητες που
αντιμετωπίζετε, καταλαβαίνω την πραγματική διάσταση των προσπαθειών
που καταβάλετε για να πετύχετε τους στόχους σας.
Δήμου Νέας Ιωνίας όπου μένω με την οικογένειά μου και πιστεύοντας ότι
η παιδεία δεν είναι μόνο το "ωρολόγιο πρόγραμμα", είχα προωθήσει
κι εγώ τις ίδιες δράσεις, όμως με σαφώς μικρότερα αποτελέσματα,
λόγω υπερβολικά μεγάλης "αδράνειας του συστήματος" (και πολλών άλλων).
Ξέροντας λοιπόν, "εκ των έσω" τα προβλήματα και τις αντιξοότητες που
αντιμετωπίζετε, καταλαβαίνω την πραγματική διάσταση των προσπαθειών
που καταβάλετε για να πετύχετε τους στόχους σας.
Βλέπετε με "άγγιξε", η προσπάθειά σας και
ευελπιστώ να μπορέσω
να προσφέρω κι εγώ με τη δική μου σκοπιά (επιστημονικά-τεχνικά).
να προσφέρω κι εγώ με τη δική μου σκοπιά (επιστημονικά-τεχνικά).
Θα ήθελα λοιπόν, εφ' όσον το θεωρείτε σκόπιμο κι εφ'
όσον το επιθυμείτε
να "θέσω εαυτόν" στη διάθεσή σας, συστρατευόμενος στη προσπάθειά σας.
να "θέσω εαυτόν" στη διάθεσή σας, συστρατευόμενος στη προσπάθειά σας.
Είμαι στη διάθεσή σας, ίσως
με μία συνάντηση, για να γνωριστούμε από κοντά.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Μίνως Μαΐστρος
Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Σύμβουλος - Διαχειριστής της ΕΠΕ
Σύμβουλος - Διαχειριστής της ΕΠΕ
…………………………………………
Τα
θερμά μου συγχαρητήρια για την εξαιρετική προσφορά σας τόσο στα παιδιά όσο και
στην κοινωνία. Από τα λίγα που διάβασα σε σχετικό άρθρο (http://xenesglosses.eu/2013/06/poios-eisai-esy-daskale-pou-xalas-tin/), καταφέρνετε να "μεταφέρετε"
το σχολείο σε άλλη "διάσταση" από εκείνη που όλοι μάθαμε. Δίνετε
κίνητρα στα παιδιά να αγαπήσουν το σχολείο, γιατί η "παραμονή" τους
εκεί δεν περιορίζεται στις αφόρητα (ως συνήθως στην Ελλάδα) βαρετές ώρες
διδασκαλίας. Πολλά συγχαρητήρια, συνεχίστε έτσι ! Καλή σχολική χρονιά σε όλους
Γιάννης Βασιλειάδης
Τοπογράφος Μηχανικός ετών 31
Θεσσαλονίκη
…Αγαπητέ κύριε
Σιούτα,
Δάσκαλε,
Διάβασα για εσάς το σχολείο σας και το έργο σας στα
ΝΕΑ.
Μπράβο σας, συγχαρητήρια.
Πως θα μπορούσα να σας βοηθήσω;
Είμαι συνταξιούχος κτηνίατρος, διδάκτωρ του
Πανεπιστημίου του Λονδίνου, σταδιοδρόμησα εργαζόμενος στην πολύπαθη Ελληνική
κτηνοτροφία.
Μετέφρασα στα Ελληνικά το βιβλίο του Λέστερ Μπράουν Ο
ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ.
Άλλα βιβλία του συγγραφέα στην Αγγλική σε μορφή PDF μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν από τον ιστότοπο
Αν σας ενδιαφέρει μπορώ να έρθω να κάνω μια παρουσίαση
με πολλές εικόνες στους μαθητές σας, με βάση το βιβλίο και τις ιδέες που
διαπραγματεύεται.
Αν θέλετε μπορείτε να δείτε μια βιντεοσκοπημένη
παρουσίαση που έκανα στην ΧΕΝ Αθηνών το Χειμώνα.
…………
Κύριε Σιούτα
Διαβάσαμε στα ΝΕΑ για το καινοτόμο έργο
σας.
Το σχολείο σας σίγουρα ειναι πηγή χαράς,
ουσιαστικής γνώσης και αληθινής παιδείας.
Μαγδαληνή Αγραφιώτη
…………………
Ναι! Ένα δημόσιο σχολείο μπορεί
να είναι πρότυπο αν υπάρχει θέληση και συνεργασία διεύθυνσης, εκπαιδευτικών και
γονέων..... Τους τελευταίους μήνες ακούω από φίλους που έχουν τα παιδιά τους σε
ένα δημόσιο σχολείο πρότυπο πλέον της περιοχής μας, διαβάζω για τον δάσκαλο
"που χαλάει την πιάτσα" και πραγματικά ζηλεύω που τα παιδιά μου δεν
πάνε σε αυτό το σχολείο. Μακάρι όλοι όσοι ασχολούνται με την παιδεία να
σκέφτονται με τον τρόπο που σκέφτεται ο διευθυντής του συγκεκριμένου σχολείου.
http://mikroimegaloi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου