ΝΙΚΟΣ ΣΙΟΥΤΑΣ π. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 4ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ


TO 4o HTAN KAI EINAI TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ !!!!!

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!

Nikos Miliopoulos
προς εμένα
 
    Γεια σας Κύριε Σιούτα. Λέγομαι Νίκος Μηλιόπουλος. Σας είδα στην τηλεόραση και σας θυμήθηκα αμέσως. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω αυτή την κίνηση. Να σας στείλω τη σχολική μου φωτογραφία, όταν ήμουν στην τετάρτη δημοτικού στο 152ο δημοτικό σχολείο και είχα εσάς δάσκαλο.
    Ξέρετε... όλοι οι δάσκαλοι και καθηγητές των σχολικών μας χρόνων, όπως και οι άνθρωποι με τους οποίους συναναστρεφόμαστε, δεν μας κάνουν να αισθανόμαστε το ίδιο. Ίσως αν έβλεπα κάποιον άλλο δάσκαλο ή καθηγητή μου, να μην ένοιωθα την ίδια νοσταλγία και τα ίδια καλά συναισθήματα με αυτά που ένοιωσα βλέποντάς σας. Και σίγουρα δεν είμαι ο μόνος.
    Δεν ήταν καθόλου δύσκολο να βρω το e-mail σας.
 
Φιλικά, προς τον δάσκαλό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου